“Canvas, jezus” – Pasolini: het evangelie van Matteüs in de Dialoog Huis heeft een nieuwe serie

"Canvas, jezus" – Pasolini: het evangelie van Matteüs in de Dialoog Huis heeft een nieuwe serie

“Canvas, jezus” titel van een nieuwe serie gelanceerd, de Dialoog Huis, waaruit blijkt, hoe doet Jezus Christus-figuur in de film kunsten. September 26, nacht, Pier Paolo Pasolini in 1964 gemaakt van het “evangelie van Mattheüs”, een zwart-wit film projectie.

De italiaanse regisseur op de pagina vond de film het evangelie van Matthëus

De italiaanse regisseur op de pagina vond de film het evangelie van Matthëusmaar dat betekent niet dat het verhaal is simpel vertelde me om. Volledig gebruik te maken van de mogelijke interpretatie van kansen, visual, acteren en musical, harmonieuze totale effect, het creëren van de verschillende kunst-elementen.

De film van de beeltenis van Jezus, en een ernstige, waardige persoonlijkheid, is het volkomen logisch om de zending van een buitengewoon gewicht. Eenzame kijken, maar als de tijd vordert, steeds grotere en grotere menigte gevolgd. Ten aanzien van de hele tijd dat er iets onverklaarbaar zacht verdriet, sebzettség, verdedigde de openbare vijand van de wereld de haat van, voor. Onuitblusbaar verlangen in mij om mensen te helpen, en het gevoel van onmacht is de reden dat veel mensen het niet willen aanvaarden van de hulp, die zij verwerpen de leer van. Bovendien, ongeduld is ook vuur, aarde missie is een zeer beperkte tijd interval, dit moet maximaal profiteren van die mensen leveren het goede nieuws. Om te voelen dat verschrikkelijke spanning kloppende, waarbij ik probeer om het te controleren, maar ik denk het niet altijd slagen, zodat de acht – “oh”(23,13–36) of de steden klacht (11,20–24) het is met groot verdriet en woede door het gieten van het begaan van overtredingen en nalatigheden vanwege de dreiging van een straf gelegenheid.

Jezus ‘ wonderen onder de acteurs in de film de melaatse (8,1–4), de lamme (9,1–8), de blinde man genezen (9,27–31), en het brood, inc (tot 14,1 3-21). De plot is altijd hetzelfde: de genezing hoopt patiënten met natuurlijke eenvoud naderen van Jezus, op het gezicht van de jóságba, de liefde ősbizalom, sterk geloof dat Jezus hen genezen. De wonderen tijdens de uitvoering van het aangezicht van de Heer allen tijde zachte, straalt liefde en grenzeloze goedheid, die natuurlijk wekt vertrouwen in de helende wens van patiënten. Voel Jezus, hoe immens het doet pijn hem een hoop ellende, de bad neemt over de aarde, maar hij heeft de wil om te verlichten van het lijden van pijn, problemen, helpen, die zich tot hem wenden.

De film prachtig verbeeldt Maria en Joseph relatie. Het starten van een lange reeks beelden kijken elkaar aan, Joseph vermanend gelet op het feit van Maria ‘ s gezegend status, immense frustratie, niet in staat is tot het begrijpen van de oorzaak voor die pijn, de persoon die je het meeste van hield was in de wereld. Maria de jonge, bleke meisje, spiegel gladde, mooie gezicht van de engel van goedheid, met betrekking tot milde, zuivere gedachten tot uiting, je hebt geen idee hoe het uit te leggen en toe te geven aan de onverklaarbare uiterlijk van dingen, hij is niet schuldig, want de heilige geest verwekt, en de Messias draagt in haar schoot. Niet defensief, niet verontschuldigend, want het is niet waarom, maar juist Joseph ‘ s frustratie. Gods genade wordt gevoeld op het vertrouwen dat de Heer niet kan verlaten, eenmaal in zijn ongelooflijke genade heeft gegeven, Zijn eniggeboren zoon kan dragen onder het hart. Ondertussen, terug achter het huisje deur in de andere vrouw verschijnt, mysterieus als een achtergrond, ik weet het niet, ze zijn een bedreiging of voor de verdediging, met hem of tegen hem. Maria is heel alleen in deze momenten, maar dat is slechts schijn, het klopt dat er achter de goddelijke Voorzienigheid. Joseph zijn beurt weer aan Maria, om te beginnen, je hebt geen idee waar, waar er niets is voor dat doel. Snel, een stukje van de ruimte te komen, de kinderen spelen,

ik zou geïnteresseerd zijn in het kijken naar de onverwachte gebeurt door volwassen man: wat doe jij hier bij?

ik zou geïnteresseerd zijn in het kijken naar de onverwachte gebeurt door volwassen man: wat doe jij hier bij?Joseph niet de zorg over de kinderen, elke droom lijkt uit elkaar te vallen, geen vrouw, geen kinderen, het lot van de koude eenzaamheid uit uw leven, dat is mooi en betekenis geeft aan het menselijk leven. Slapen op de koude steen, om in slaap te vallen, dus nu, als een uitzichtloze, sociale verschoppelingen en daklozen. In de compleet hopeloos in het volgen van de engel in het rapport (1,19–25), en dan de enorme opluchting, onuitsprekelijke vreugde en liefde voor de bruidegom onder gewoon picturale apparaten uitgedrukt. Gelukkig, verlegen glimlach op elkaar laten we meer over twee mensen diep ziel in het bezit van de aanwijzing als duizend woorden zeggen sonore statement.

Jezus en de discipelen relatie op vele manieren gespeeld door Pasolini). Jezus vaak snel vooruitgang, maar op de prediking, terwijl de discipelen gevolgd. Statische scènes, kunnen we zien, dat Jezus spreekt over de discipelen zitten en luisteren. Ogen uitdrukt hoe ze zich verhouden tot Meester van de woorden van de zin, gezichten, echter, het beeld aan nog, de meeste van hen hij zelfs niet terugdeinzen. Vaak het gevoel dat ze niet begrijpen wat Jezus zegt, maar om een of andere mysterieuze hogere macht dwingt hen om te volgen. Drie studenten hebben karaktereigenschappen: John, wie is de lachende, enthousiaste jonge als verbonden met Jezus, bijna op de grond, vliegen over het geluk dat het leven fundamenteel veranderd; Petrus, die Jezus drie keer geweigerd na een fijne man voor een bitter, inconsolably snikken, als een man die verloren alle gevoel van eigenwaarde, de toekomst hoop; en Judas, die precies op de manier kunt u het leidt tot verraad.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *